maandag 20 december 2010

Welkom



Welkom op het Prentwerk weblog. Of liever, op de enigszins aarzelende aanzet daartoe, want ik moet bekennen dat ik op dit moment  nog maar een vaag omlijnd idee heb van wat het zou kunnen of moeten worden. Stukjes over de kunst en de kunstwereld, in Noord-Nederland en daarbuiten, over tentoonstellingen, kunstenaars, aanwinsten, nieuws. Een soort digitale kunstkrant, geschreven vanuit een Prentwerk perspectief en dus, onvermijdelijk, selectief en persoonlijk gekleurd, maar ook met de ambitie er meer van te maken dan een doorlopende Prentwerk nieuwsbrief. Het ideale weblog wordt niet alleen gemaakt door de auteur, maar ook door de lezers. En misschien is dat wel wat ik uiteindelijk hoop dat het gaat worden: een kunstforum waarbij de reacties even belangrijk zijn als de stukjes zelf. We gaan het zien. Of wat ik eigenlijk bedoel is, ik hoor graag van u.

U kunt reageren door te klikken op 'reacties' onder ieder stukje.